God fortsättning osv!

Jag inser själv orimligheten i att hinna göra inlägg här så jag ger inga löften om nästa gång jag kommer att skriva. Jag har iaft haft en toppenjul och ett riktigt trevligt nyår. Blev ganska decimerat med gäster på nyår pga maginfluensa, men det blev inte mindre fart på det hela pga det utan vi körde Buzz (fick inte igenom nån Singstar dock eftersom jag var den enda som röstade för det) och njöt av fyrverkerierna från vårt vardagsrumsfönster för att gå ut i kylan var inte riktigt ett alternativ.

Det har varit en hektisk december och januari är inte bättre kan jag lugnt konstatera. Från och med nu går det i ett, alla lördagar är uppbokade, många söndagar också, samt att vi ska hinna med kalas för Filip som fyller fyra nästa vecka. Har dessutom bokat in en ansiktsbehandling på torsdag, som jag fick av Alex i julklapp. Jag fick riktiga fullträffar i julklapp av honom så i år var tomten riktigt snäll mot mig.

Nu kallar sängen på mig, imorgon blir det middag här hemma med V & H så jag ska städa lite under dagen tänkte jag. Ha en trevlig trettondagshelg allihopa så ska jag försöka skriva ett nytt inlägg inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0