Snart dags att däcka...

... i soffan, men jag hade faktiskt lite flyt idag, älsklingen kom hem i lagom tid för att hjälpa till att natta barnen så jag slapp göra det själv. Jag har varit hos hans föräldrar och ätit middag med hela familjen, de åker utomlands imorgon så vi hade lite sammankomst pga det. Alex kunde ite följa med för han hade bokat in en tripp till Kristianstad för att kika på en båt han och H hade hittat som var väldigt intressant tydligen. Sen blev H sjuk så då återstod för Alex att köra själv eller skippa det och han valde det förstnämnda, vilket var bra för killen hade tydligen hållit båten för deras skull. Den var över förväntan och efter ett kort samtal med sin pappa så bestämde de sig för att de ska slå till OM de får en garageplats till den, vilket är en förutsättning. Dock blir de bara två som delar på den, men det blir säkert jättebra det med. Kan tänka mig att det är skönt att slippa vara beroende av båttider som alltid är såna att man måste vara på plats 7 en lördagmorgon för att få en vettig plats på båten.

Imorgon har vi en ganska aktiv dag, vi ska till en dagiskompis till Filip och leka på eftermiddagen och sen ska jag på ansiktsbehandling.

Nu ska jag slänga mig i tvsoffan och softa med min äkta hälft en stund..... ha en fortsatt bra torsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0