Onsdag - jag hinner blogga?!?

Helt makalöst är det men jag har ju hunnit blogga flera gånger den här veckan. Idag har vi haft en softish dag hemma jag och lillpluttan, snart dags att hämta storebror på dagis. Imorgon är det lunch på schemat med Peter (kollega), han är lika galen som jag och vi har alltid grymt kul när vi ses, så det ser jag fram emot. Sist blev det en riktig långkörare på så sätt att vi först gick och lunchade och sen efter lite övervägande så gick vi till Cafe Mäster Hans och tog en semla och en kaffe. Får se vad vi ska hitta på imorgon, men jag måste in på kontoret iaf och hämta min tavla som jag vann i konstutlottningen.

Nu är det dags att börja packa ihop sig och ta sig till dagis, men några rader hann jag med. Ikväll har älsklingen AW på schemat och jag blev bjuden på Quiz men kan nog inte hänga på tack vare Alex kvällsaktiviteter, men det kommer fler chanser, Quiz är det varje vecka så annars blir det nästa gång.Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har du i din semla, mandelmassa eller vaniljkräm?

Kram

2010-02-24 @ 18:29:03
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Maria

Wow, finns det med vaniljkräm? Jag har inte smakat det men det låter nästan godare, men jag får väl svara mandelmassa. Fast den ska vara blandad med grädden och inte sådär sliskigt koncentrerad i mitten. :)

2010-02-24 @ 20:30:23
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0