Fredagkvällen lugn!

När vi hade hämtat bilen från verkstaden så blev vår fika ikväll inställd pga att Tilda är lite krasslig så vi åkte hem och jag hämtade paketen på posten och sen åt vi middag och tog det lugnt. Jag och Filip gick och åkte lite pulka en stund också. Imorgon ska vi ju ha middag hemma med några vänner, men vi får se hur Tildas dagsform är, vi brukar inte vara så känsliga när vi ses om det inte är magåkommor så vi tar det lite som det kommer och ser hur hon verkar imorgon. Tilda har varit som vanligt idag, förutom att hon varit tröttare än vanligt och lite extra gosig. Skönt att hon inte är jättegrinig när hon är sjuk. Hon verkar ha sovit rätt bra också än så länge, vi la henne vid 19.30 och hon sover som en stock just nu. Dags för mig också att göra det snart känner jag :-). Sov gott på er alla!

PS. Äntligen har jag fixat julklapp till min "stora lillasyster", men eftersom hon läser här ibland så skriver jag ingen hint om vad det är utan det får bli en överraskning för alla :-). DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0