Fredag - jag älskar snööööööö!!!

Idag är det helt vitt ute och jag är SÅ glad. Jag är så barnsligt förtjust i snö och njuter verkligen för fullt när det är vitt härnere. Finns en hel del därute som hatar snö men det kommer jag aldrig att göra....  idag har jag lite mysiga vinterkläder på mig, mina mockastövlar och långa tjocksockar + stickade strumpbyxor och en klänning + kofta (som ni ser på föregående bild). Klänning är det inte ofta jag har men jag har en lila Noa Noa klänning som jag inte har tillfälle att använda så ofta så idag kände jag att det var läge. Den sitter helt perfekt och med en kofta till så blev den inte allt för uppklädd heller tycker jag. Ser fram emot helgen, men har mycket att göra, imorgon ska det handlas julklappar, en sväng till Lund och sen får jag se om jag även tar en tur in till Malmö också. Sen på kvällen ska vi ha middag hemma med lite Buzz och Singstar vilket är välkommet, var oerhört längesen vi körde sånt nu. Sen på söndag är det aktivitet för Alex del så då får jag roa mig själv med barnen. Nu är det dags att gå ut en runda på stan och fixa ett par saker jag behöver fixa. Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0