Torsdag - gääsp!

Idag fick jag gå upp orimligt tidigt för att ta mig till provtagningen på MAS, har skjutit på det allt för länge nu kände jag. Det är uppföljning av mina värden efter gravididteten, när jag fick äta Levaxin för min sköldkörtel, så nu ska vi se så att värdena är bra fast jag slutade med tabletterna. Mår iaf toppen så jag ser inte att det ska vara några större problem faktiskt.

Skönt att hinna slinka in om ett Cafe och handla frulle åt oss alla. Alex var hemma med barnen så att jag slapp ta med dem dit vilket var toppen. Det som var lite kul var att jag träffade på min gamla chef därinne så vi snackade bort all dötid, han har bytt jobb och berättade lite om sitt nya företag och vad han gör där (verksamhetschef och konsultansvarig). Var inne och kikade på deras hemsida och det verkar vara ett kul företag enligt hans beskrivning. Det drog igång lite tankegångar i mitt lilla huvud, men nu får jag ge mig, jag har ett toppenjobb och har ingen anledning att börja snegla på nya egentligen, det är bara min rastlösa ådra som ungefär varannat år behöver nya utmaningar och saker som gör att jag inte blir uttråkad. Dock skulle det vara skoj att jobba på ett lite mindre företag i motsats till alla jättekonsultbolag jag varit på hittills. Men vi får se vad som händer, jag har inte hög prio på jobbyte men får man rätt erbjudande så kan man ju alltid överväga det ;-).

Igår var vi en sväng till Triangeln (egentligen mitt hatshoppingcentrum nr 1) för att fixa galonbyxor till Filip och då hittade jag en tröja på MQ, dock var färgen inte klockren så den ska bytas ut förhoppningsvis redan idag. Dags att ta tag i lite grejer här hemma innan Tilda vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0