Tisdag - swosch sa helgen!

Igår hade jag inte en sportslig att hinna blogga, vi hade skyddsrumsinspektion hela förmiddagen och sen var det glassa i solen som gällde på eftermiddagen. På kvällen körde vi en spontanare med V och H, trevligt som vanligt, barnen leker superfint och vi vuxna också ;-).

Vi hann iaf med rätt mycket i helgen även om det inte blev allt vi tänkt oss, vi åkte till soptippen och slängde massor av saker som stått alldeles för länge, vi rensade t o m ut en del från förrådet. Sen skippade vi IKEA, vi tyckte att det fanns roligare saker att lägga tid på än sånt så det tar jag i veckan. Vi skissade också på ev garderobslösning för hallen. Allt som allt en rätt produktiv helg. Lite trevligt umgänge hanns också med.

Idag är en lite lugnare dag, dock har jag träffat en tjej från tandläkarmottagningen kl 7 imorse så man är lite trött, men annars är det enda vi har på schemat idag en diskmaskinsreparatör som kommer i eftermiddag för att förhoppningsvis få rätt på vår bänkdiskmaskin som läcker vatten. Det är egentligen ingen biggie, för vi ska inte ha kvar den men den är ju lättare att sälja om den är hel.

Sen är planen att vi ska byta till Tildas nästa bilbarnstol i bilen och sen kan vi göra oss av med den gamla stolen. Det är en bekant som ska köpa den av oss så det känns bra att den kommer till användning och att vi slapp annonsera ut den på Blocket.

Nu ska jag återgå till morgonsysslorna, ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0