Tisdag - barnvakt!

Idag har jag varit barnvakt åt Filip och Tildas kusin Amanda när Linda och Kristoffer var på begravning. Det gick hur bra som helst och båda barnen somnade efter en stund och sen när de vaknade var de jätteglada. Påskhelgen har varit supertrevligt, massor av umgänge och roliga händelser, men igår avrundade vi med en rätt lugn och skön dag. Alex var visserligen vid båten till tvåtiden men sen när han kom hem tog vi oss till Triangeln och hämtade ett paket jag fått och handlade lite finkaffe på Kahls och sen gick vi hem och pysslade lite i köket. Alex gjorde en fantastiskt god måltid bestående av lammfärsbiffar med fetaost samt klyftpotatis i ugn. Slurp! Sen hade vi en ganska lugn och skön kväll med lite småpiffande här hemma. Nedan slänger jag in en bild på en av mina orkidéer som verkligen tagit sig ordentligt. 15 blommor+knoppar räknade jag till häromdagen. Det är lite galet, jag som alltid bara tagit kål på mina blommor :-). Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0