Måndag

Idag är en solig men iskall dag ute. Det är bara runt 5,5 grader så jag raskade på stegen hem från dagis för att inte frysa ihjäl i min tunna vårjacka. Helgen har varit supertrevlig, i fredags var vi bara hemma och tog det lugnt eftersom jag kände mig lite halvrisig i magen. Lördag var vi först och simmade med Filip och sen åkte vi och handlade en sparkcykel åt honom och gjorde honom till en väldigt lycklig liten pojke. På kvällen var vi på inflyttningsfest och det blev väldigt trevligt det med, vi drog oss hemåt i lagom tid för att orka upp i vettig tid på söndagen. Då hade vi först lite hemliga saker för oss och sen var vi på 2-årskalas hos några kompisar. Idag ska jag inte göra särskilt mycket då jag fortarande är ganska trött och seg, men nu vet jag iaf orsaken till det (troligen iaf) och det är att mitt TSH stigit igen så att jag fick börja knapra Levaxin i slutet av förra veckan. Så nu ska det väl förhoppningsvis bli ordning på värdet igen. När jag åt det innan var de tinte särskilt svårt att justera in mig och jag hoppas på samma sak nu igen.

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Skriver här också så att vi inte missar :-)



Vi kommer gärna på onsdag, tid? Kram

2010-04-19 @ 10:51:47
URL: http://nattvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0