Kakelfog satt - det finns hopp om lite påskvila!

Nu är fogen klar och den smutsiga delen av köksrenoveringen är för alltid över. Nu återstår att sätta upp några spots som vi köpt som ska vara ovanför diskbänken, men det blir max lite spån när man borrar fast dem och inget sånt fint byggdamm som jag för alltid lärt mig hata intensivt under dessa veckor vi renoverat!

Vi har massor av planer för påskhelgen, idag middag hemma med K&L, imorgon middag med V&H, lördag födelsedagsfest, söndag middag med familjen och måndag - TOMT I KALENDERN!?! Så det finns hopp om att vi ska få lite tid nån dag att börja flytta tillbaka in i köket kanske. Jag ska ut imorgon förmiddag och plantera lite i trädgården här i huset med en annan tjej i styrelsen. Jag har varit och handlat lite blommor och krukor idag så det ska bli spännande att se vad vi kan få till av det jag köpt.

Ha en fin påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0