Helg igen!

Så var det fredag coh helgen är här igen. Härligt. Ikväll vankas vår grillpremiär för i år, vilket ska bli trevligt, jag älskar grillad mat! Imorgon ska jag själv med Filip på simmet och Alex ska iväg till båten, sen frågade Alex föräldrar om de fick låna Filip för en övernattning och det är inga problem alls för vår del. Vi passar på att åka hem på middag/köksinspektion till några vänner som renoverat lite i sitt kök. Eftersom de har en son som är 1,5 år så blir det rätt bra att åka dit utan Filip, de är lite för olika i ålder för att ha något större nöje av varandra.

En av grejerna jag måste hinna med i helgen är att åka till IKEA och lämna tillbaka ett par saker som är över sen köksrenoveringen (vi har slirat för länge med det och jag är less på att se dem stå här i hallen). Vi msåte också ner med lite bråte till källaren samt slänga lite skräp som är kvar i köket. Alla såna småsaker gör så stor skillnad på något sätt.

Nu ska jag strax ner och möta upp en elektriker här i huset, men ni får ha en fortsatt bra fredag coh en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0