Shoppingtur avklarad!

Idag har jag faktiskt lite fredagskänsla, trots att jag inte jobbar. Ska ut en sväng på stan idag och byta ett par tights som jag köpte igår som inte var helt klockrena. Annars gick shoppingturen riktigt bra, kom hem med följande från MQ:

Jeansleggings, Zoul
Vit blusliknande tröja, 365 sunshine
Blå tunikaklänning, Bondelid (lämnade tillbaka den)
Grå tights, 365 sunshine (bytta mot svarta)
Grå strumpbyxor stickade med mönster

Sen fick jag även paketet från HM som innehöll följande:
Brun polo med halvlånga ärmar och klädda knappar
Gråbrun långkofta med guldtrådar invävda (skickades tillbaka pga att den inte var särskilt snygg på)
Tre olika armband (se bilder nedan)


Källa: www.hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0