Skinande blanka naglar på några minuter!

Köpte för några veckor sen ett Nevo nagelkit på ett köpcentrum i närheten. Finns även att köpa på nätet:
http://nevo-spa.com/en/eshop/nails-care/special-nail-care-kit--17.html

Det är häftigt hur man kan få sina naglar SPEGELBLANKA med hjälp av bara en "buffer" som följer med i paketet. Först gnuggar man nageln med en sida som ruggar upp ytan lite, sen tar man nästa sida som masserar upp nageln och slutligen den sista sidan som gör nageln blank som "jag vet inte vad". Kika på bilden nedan där jag har använt kitet på ena nageln och den andra är helt obehandlad. Jag har alltså inte lackat den till höger alls utan bara putsat upp den. Denna behandling ska hålla i sig en månad enligt tillverkaren men det håller jag nog inte med om, snarare någon vecka skulle jag säga. Men det är iaf kul att kunna få sina naglar skinande bara på några minuter, för det tar inte mer tid än så att putsa igenom båda händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0