Onsdag - hektisk vecka!

Nu har det blivit glest med inläggen igen, den här veckan har varit ganska körig so far och bättre lär det inte bli. Måndagen var det både tandläkarbesök för min del samt köpstämma här i huset på kvällen. EFtersom jag är med i styrelsen så blev det en hel del arbete att förbereda inför det. Sen igår var det älsklingens tur att gå till tandläkaren och jag var hos läkaren, det positiva var att jag får sluta helt med mina Levaxin tabletter nu, mina värden var så pass låga, sen håller han koll på dem närmaste tiden så att vi ser att det ser ok ut. Superskönt! Idag är det möte med vår hyresvärd för att diskutera vissa saker nu på eftermiddagen, sen ska jag till frisören kl 18 och sen styrelsemöte ikväll kl 21.30. Gaaah! Blir lite trist inlägg nu för jag måste dra mig från datorn och fixa lite grejer, men jag lovar att försöka komma in med något lite roligare inlägg senare! Ha en fortsatt bra onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0