Fredag - zzznark!

Kan ju börja med att ondgöra mig över att jag är så jävla trött för tillfället, och sen får jag också klargöra att mina kära barn inte är skyldiga på något sätt. Båda två sover exceptionellt bra. Jag har fått en blåsa på sidan av tungan som gör så ont så jag vaknat minst 100 gånger inatt känns det som. Har dock nosat rätt på en salva som ska kunna användas som skapar en skyddande hinna över blåsor i munnen, så jag ska springa till apoteket och fixa den sen tänkte jag. Aftamed heter den förresten om nån fler har behov av såna prylar :-). Nu ska jag strax få fikabesök av svägerskan som varit på koll hos sin BM, ska bli spännande att höra hur det var med magen.

Ha en toppenfredag allihopa, för min del hoppas jag på singstar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0