Tisdag - schtressigt!

Idag är som vanligt en dag som innebär mkt stressande på förmiddagen. Tilda och jag simmar kl 9.30 och innan dess måste vi lämna av storebror på dagis. Men det går faktiskt rätt ok, idag var jag dock tröttare än vanligt då Filip kom in till vår säng vid femtiden och låg och drog i mitt täcke och hade sig en lååång stund innan han somnade om.

Kul var iaf att jag stötte ihop med en bekant på simmet. Vi träffades en del för några år sen när jag umgicks med en kollega från WM-data och den här tjejen var ihop med hans bror så de har varit hemma hos oss på fest några gånger. Nu har de även fått barn ihop och gift sig. Sen så blev jag "kollega" med henne när jag hade uppdrag på det företag hon jobbade när jag var konsult på WM-data, men sen jag slutade där har man inte haft så mycket kontakt av naturliga skäl. Lattefika planeras dock inom kort så vi får snacka lite mer än bara en kortis mellan våra simgrupper :-D.

Igår gjorde jag storkok av köttbullar, ca 250 stycken blev det ungefär så nu har vi massor av köttbullar i frysen, skönt att ha lite lunchmat hemma.

Nu ska jag ta och dona vidare, ha en toppentisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0