Onsdag - livet rullar på...

Idag har varit en rätt hektisk dag (som om nån dag är lugn numera). Filip slog sig på dagis igår så det var läkartid imorse med honom för att kolla hans nacke som han är superstel i efter fallet. Det visade sig bara vara nån slags sträckning som tur var men stackarn har rätt ont faktiskt.

Snart ska jag dela med mig av en riktigt god nyhet här, men det verkar bli en sjukt god jul i år i alla fall!

Sen har vi börjat planera lite för nyår, ja det är sjukt tidigt jag vet, men vi ska ha nyår hemma så då gäller det att vara ute i god tid, vi brukar alltid vara borta på nyår så det ska bli trevligt att kunna bjuda tillbaka till våra vänner som bjudit in oss under åren! Nu bestämde vi att vi faktiskt har så gott om plats att vi kan husera ett antal vuxna med tillhörande barn utan problem (tack gode gud för vårt filmrum) så vi gjorde slag i saken. Alex har redan varit i Tyskland och fyllt på förråden med massa gott vin, öl och whisky så det lär inte bli torrt iaf....

Idag ringde L , hon fyller ju 30 och ska ha fest nästa helg så det ska bli superkul att komma iväg på lite festligheter. Hon berättade vad hon önskar sig i present också vilket är väldigt tacksamt, annars är det svårt att hitta bra presenter när folk fyller år tycker jag.

Nu ska jag ta och slappa i soffan en stund innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Nattvinge

Är det vad jag tror det är?!? Isåfall grattis!

2009-11-26 @ 08:41:39
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är det säkert, men det är dålig karma att säga saker innan man är säker så därav min "mystik" :-D. Kram

2009-11-27 @ 16:07:07
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0