Måndag - ny vecka!

Efter en underbar helg så är det nu ny vecka, som bland annat kommer att innehålla babysimstart med Tilda, en gåsamiddag och förhoppningsvis en Quiz. Men innan dess är det bland annat bankmöte i huset med den bank vi valt för vår BRF, de ska nu lämna ett erbjudande till alla boende i huset för lån. I helgen var vi borta hela tiden känns det som, först i fredags när vi var och tittade på Idol och hade fredagsmys, sen i lördags var det Halloweenmiddag och igår hade vi kalkonmiddag med Alex familj. Därutöver har vi sprungit runt och letat vinterskor och vinterjacka till Filip vilket är typ mission impossible. Men vi lyckades hitta vinterskor iaf på Barnskobutiken, dock var de inte i lager utan kommer vilken dag som helst så vi har bokat dem. Vinterjacka gick det värre med, men iofs är jag lite kräsen av mig och dessutom är det rätt utplockat nu eftersom alla tycks ha jagat vinterkläder senaste tiden (inte så konstigt). Ska göra ett nytt försök igen och se om jag lyckas bättre, Entré har några butiker vi inte kikat i ännu så dit ska jag försöka ta mig nån dag.

Nu är det dags för mig att fixa lunch åt mig och Filip, hoppas att ni alla får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0