Lördag - zzznark!

Igår var en fredagsmyskväll hemma med bara familjen med tacos och allt som hör till :D. Idag har Alex ohc Filip varit och simmat och jag hade möte här hemma med styrelsen i vår BRF. Vi jobbar på mot vår ombildning och även om det ser lite tungt ut så hoppas vi att det ska bli av till slut. Sen hade vi några ganska lugna timmar på eftermiddagen när jag fixade vår PS3 så att dne har senaste uppateringen och lyckades klura ut hur man laddar hem låtar från Singstar på nätet. Perfekt att kunna välja de låtar man gillar oh köpa hem.

Sen dök våra middagsgäster upp och vi käkade oxfilé med ugnsrostade grönsaker och bearnaisesås till. Riktigt smarrigt blev det. Glass till dessert för enkelhetens skull. Sen drog vi igång Singstar och totalt har vi väl köpt hem ca 15 nya låtar nu via nätet och det funkar riktigt bra att ladda ner dem och de kostar 15 kr styck så det är det ju värt att få de låtar man verkligen gillar. Vi körde också några omgångar Buzz, jag lyckades faktiskt vinna 2 ggr så mjölkhjärnan verkar lysa med sin frånvaro hos mig iaf ;-). Imorgon ska Alex ner till Tyskland och shoppa sprit, ska bli skönt, har suttit i helgen och planerat för vad vi behöver handla och jag tror bilen kommer att bli rätt fullspäckad så det är nog en bra idé att de bara ska åka två stycken i bilen. Blir premiärtur för vår bizz som vi haft i ett år utan att använda en enda gång... haha.

Nu är det dags för mig att slänga mig i sängen känner jag, är riktigt trött nu. Ha en bra söndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0