Lördag - soft dag!

Idag har jag tänkt ta det lugnt. Vi hade en riktig fredagsmysfredag igår för första gången sen jag vet inte när. Och då insåg jag att det är rätt ok att bara ha en lugn kväll med familjen ibland. Vårt schema är normalt späckat från fredag till söndag men den här veckan var det helt tomt och kommer att förbli så. Så idag har vi varit och handlat lite (bilbarnstol till Alex bil bland annat) och sen har Alex och Filip varit på simmet och nu är de hemma och vi ska äta lunch. Sen är tanken att vi ska åka och ta en fika med L & K och titta på lilla Amanda. Jag var bjuden på fest ikväll men kommer inte att gå på den, det är så himla meckigt nu när man ammar att gå på fest och det är en sån fest där man gärna vill partaja till det lite så det får vänta tills amningen är över. Imorgon ska jag däremot till en tjejkompis på fika, hon har köpt hus ute på vischan och jag ska ta mig dit och hälsa på, med lite tur kan det bli helt utan barn så att man kan fokusera på att prata lite.

Nu är det dax för lunch, ha en fortsatt bra lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0