Torsdag!

Igår hade vi  lite ombytta roller så jag lämnade på dagis och darlingen hämtade. Det innebär att han för en gångs skull var hemma redan halv fem vilket var väldigt trevligt. Han fixade middag och sen så blev jag sugen på en fika. Men samtdigt var jag för lat för att GÅ nånstans, så vi bestämde oss för att ta bilen. Vi diskuterade lite, man tar ju inte bilen in till stan när man bor fem minuters promenad därifrån så det som kom upp på förslag var: Mobilia, Burlöv eller Jägersro. Jägers försvann rätt snabbt pga tråkiga fikamöjligheter. Efter lite övervägande kom vi fram till Burlöv, så kunde vi dessutom kolla Coop efter dagisstövlar till Filip. Vi köpte där förra året och de var både billiga och bra. Vi gjorde slag i saken och vi lyckades fynda stövlar + fika. Sen stötte vi dessutom ihop med V & H som var där och shoppade vilket jag tyckte var lite lustigt för Burlöv är ju rätt stort så att vi ska pricka in rätt plats samtidigt är nästan omöjligt. Vi hann förresten också kika på strykjärn och det lutar åt det jag hittade som fått bäst i test, det såg väldigt bra ut i verkligheten. Nu är det dags att sätta sig och jobba lite, idag har vi bokat arbetsrum hela dagen jag och min kollega så att vi ska kunna jobba undan lite som hängt över oss ett tag nu. Ha en toppentorsdag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, tack för din kommentar. Det var verkligen skönt att få åka till en sådan vacker stad, men saknade mina små gullungar ..tja, min familj massor. Skönt att vara hemma igen. Malmö är underbart det med:) Kul, du går ju på samma ställen och handlar ibland som jag gör..hihi. Ha det så bra, kram

2009-05-18 @ 00:52:00
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0