Torsdag - ledig!

Idag är jag ledig i dubbel bemärkelse. Darlingen åkte iväg och fiskade på förmiddagen idag så jag är både barnlös och gräsänka. Igår kväll var vi och såg "män som hatar kvinnor" och filmen var precis så bra som jag hade hoppats. Ska skriva ett särskilt inlägg angående vår matupplevelse före bion. Det var en liten besvikelse, men det var iaf mysigt att komma ut och käka lite.

Idag på morgonen så kom Alex in och väckte mig och ställde två mackor och smoothie + te brevid sängen. Såå gulligt och jag blev riktigt glad och överraskad. Det är rätt ovanligt att han får chansen att ge mig frukost på sängen då jag typ alltid vaknar före honom och är lite mer morgonpigg. Men idag tog han alltså chansen. Vilken lyckost jag är. Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra idag, vi ska till darlingens föräldrar på middag idag, skulle hämta Filip så det passade ju bra. Men innan dess har jag en låååång förmiddag på mig att göra vad jag vill.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0