Torsdag!

Igår var jag till min nya frisör, GUUD vad det känns som att jag hittat hem! Hon tittade på mig och föreslog direkt vad jag skulle passa i för färg och det stämde exakt med hur jag själv kände. Jag har känt att min ljusa hårfärg inte passat riktigt och det var skönt att hon också bekräftade det. Det tog ca 2 timmar för klipp + färg vilket är bra, min andra frisör tog ibland 3 timmar på sig vilket är för mkt.

Den nya frisören var också gravid, i vecka 14 och hade just igår gjort NUPP hos samma bm som gör mina ultraljud. Vad är oddsen? Dessutom var min svägerska där igår och gjorde UL hos samma person så det blir bara mer och mer twisted. Nu vet vi också att vår lilla bebba får en kusin av samma kön, det kommer bli jättekul för dem när de växer upp att ha en kompis när familjen träffas. Nu känns det som att vår resa till Gekås blir lite roligare för henne också eftersom hon vet att hon kan handla lite som inte är könsneutralt.

Efter frisörbesöket fikade vi hemma hos oss, det var redan fullt hus när jag kom hem. Sen såg jag ett par avsnitt av "desperate houseviwes" innan det var dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu kan man köpa ,assa andra kläder som inte bara är brunt vit beiga. Ser fram emot vår lilla tripp på tisdag kommer bli en lång dag :) Kommer inte vara hemma förens sent på kvällen eftersom vi åker vid 12 tiden men skoj ska det bli:) Kram linda

2009-05-28 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0