Tisdag - nedräkning pågår!

Nu har jag räknat ut att jag har exakt 18 dagar kvar att jobba innan jag får vara leeeedig. Underbart känns det. Vi börjar ju ledigheten med en tripp till Norrland och hälsar på familjen, ska bli kul att komma iväg på lite semester. I eftermiddag ska jag gå med Filip till frisören, det behövs verkligen för hans kalufs är helt vild. Återstår att se hur denna frisören är då det är en ny. Imorgon ska jag själv till frisören, även det en ny då min gamla slutat. Lördag ska vi på fyraårskalas, har lite problem att komma på present, men något ska man väl lyckas hitta.

Igår fick jag tillbaka input för det projekt jag hade hos min förra arbetsgivare. Så nu har jag vidarebefordrat all min info till en kollega som ska vara "sponsor" för min projektledarcertfiering och förhoppningsvis kan jag få min level 1 certifiering i augusti om allt går enligt planerna. Känns bra att ha en sån sak som rullar på när man går på mammaledighet, det gör ju att man har något att visa på när man ska löneförhandla under mammaledigheten, att jag faktiskt inte bara rullat tummar utan även sett till att kompetenshöja mig.

Nu ska jag återgå till att jaga lite folk, hoppas ni får en bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0