Sista timmarna.....

.... innan långhelg och jag är SÅ seg. På lunchen var jag ute på en riktig runda, gick först till Ittala och spanade in lite glas som jag fastnat för som är superfina, ska visa dem för darlingen och se vad han tycker om dem. Finns i massa roliga färger men jag är mer för de vanliga klara. Sen gick jag vidare in på HM och shoppade lite kläder åt Filip, han behövde nya shorts samt en skjorta han kan ha när det blir lite kalas och annat, det blir en hel del sånt närmaste tiden och han har vuxit ur nästan alla sina finkläder. Sen gick jag ner på Bianco och provade lite sandaler, köpte inget men hittade ett par som jag tyckte var både sköna och snygga, får se om jag slår till på dem eller inte. Sen gick jag vidare till iisa af Malmö där jag klämde och kände på en Mulberryväska. De hade tyvärr inte oak inne för stunden så hon tog mitt nr och skulle ringa när de får in dem igen. Jag måste se dem live innan jag kan bestämma mej, men nu när jag såg den svarta så kände jag spontant att den inte känns helt rätt. Men det blir lättare när de har båda färgerna inne och jag kan jämföra dem mot varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0