Onsdag - veckan går fort!

Halvtidsvila strax, ska iväg med en kollega på lunchen, vi ska hem till henne och hämta upp lite grejer och sen beslutade vi oss för att köra till Limhamn och käka. Kul att komma ut på lite nya lunchställen. Sen efter jobbet ska jag möta upp Lovisa och käka med henne (blir något matigt och inte bara gofika då det är den tiden på dagen). Ska bli trevligt faktiskt, har mycket att ta igen då det var ett tag sen sist. Kanske blir en liten sväng på shoppingstråket också. 

När jag kommer hem från stan ska jag ägna mig åt älsklingen, han kom hem från konferensen vid tolv igår kväll, så vi hann inte umgås så mkt, men jag var iaf vaken coh det var ju mysigt att få somna brevid varandra igen efter ett par dagar utan närhet.

Hoppas ni får en fin onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0