Onsdag - snart halva veckan avklarad!

Idag hade vi en riktigt mysig morgon jag och Filip, jag vaknade i rätt god tid så jag hann klä på mig själv och göra mig nästan i ordning innan han vaknade till liv. Han var på bra humör (iofs ingen ovanlighet för han är oftast på bra humör på morgonen) och vi pratade och han hann både med att titta lite på morgontv samt bygga pussel. Kvalitetstid på morgonen, det är ju toppen!

I eftermiddag ska jag till frisören direkt efter jobbet så det blir lite senare hem än vanligt, sen ska vi ha fikabesök också så det ska bli trevligt. Frisörbesöket igår med Filip gick jättebra och det blev jättefint, han fick dessutom två olika färger i det vilket han blev överlycklig över.

Dags att återgå till att slita för brödfödan nu..... ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0