Lördag - kalastajm!

Sitter och väntar på att resten av familjen ska komma hem från simmet, idag stannade jag hemma för första gången på hur länge som helst, men vi ska iväg på kalas så jag tyckte jag gjorde mer nytta här hemma än på bassängkanten. Igår kväll kom några kompisar från Oslo hit på besök. De är nere ungefär en vecka och det var verkligen superkul att träffa dem, det blir inte så ofta numera. Deras barn var hemma i Oslo så de stannade rätt sent, vi hade ju massor att prata om. Det blir nog nån fler träff med dem innan de åker hem på onsdag nästa vecka. Idag ska jag införskaffa Niferex järntabletter, tror de är mer effektiva och mina Hemofer är snart slut. Jag vill få slut på min hjärtklappning och obehagskänsla som uppstår (oftast efter jag ätit) nu så då får man kanske boosta lite extra. Det är 100 mg järn i en sån jämfört med 36 mg som det totalt är i min dagsdos Hemofer. Nu ska jag dona vidare här hemma, men jag ska slänga in en bild på min kalasoutfit först. Ha en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0