Kors i taket!

Nu har jag äntligen fått ändan ur att skriva ett inlägg, blir väldigt sällan numera känner jag. Vi har börjat fixa och dona lite hemma, har målat listerna runt ytterdörren. Fick reda på igår att vi får ny parkett i vardagsrummet så vi blev väldigt glada, och lite förvånade för vår hyresvärd är så snål jämt. Ska också ta hit en kompis som är elektriker som ska kika på om vi kan få el indraget i badrummet så att vi kan köpa tvättmaskin. Känns som att vi verkligen behöver det nu när jag inte kan kånka ner tvätt i tvättstugan. Jag har ju shoppat lite nya kläder för nån vecka sen, har äntligen tagit tag i att fota dem, blev inte superbra bild men man ser ju ungefär hur de ser ut, kläder som funkar både nu till lite större mage och sen efteråt då det är min vanliga storlek på dem. Idag är det 28 arbetsdagar kvar exakt tills jag går på semester och sen mammaledighet. Ska bli härligt att få vara ledig ett tag innan det är dags. Helt galet känns det att jag i övermorgon är i vecka 28, veckorna bara springer iväg, samtidigt så är det ju bra då man inte hinner känna efter hur många krämpor man har heller ;-).


Vit topp (365 sunshine), Hallonrött linne (Bondelid) samt vita jeansleggings (Zoul), allt införskaffat på MQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0