Fredag!

Har haft en fullspäckad vecka så det är skönt med fredag. Vi lyckades hitta doppresent igår och klämde in lite andra butiker på vägen, lika bra när man är igång. Jag har också fyndat lite kläder i veckan, en korallröd top från Bondelid som var underbart fin och passar växande mage, dessutom i strl M (min vanliga) så att jag kan ha den även senare. Hittade även en vit tröja på MQ som var lite räfflad framtill, svår att beskriva som jag högg samt ett par jeansleggings i vitt även de från MQ. Jag är riktigt glad för alla kläderna passar både nu och troligen sen. Jag har ju förmånen att det mestadels varit min mage som växt så benen är som vanligt, så länge jag hittar byxor som sitter under magen så funkar det superbra med vanliga jeansleggings.

Igår ringde mamma och hade någon på jobbet som hade sidensjalar med sig som de sålde, så hon ivlle veta färgpreferenser. Det är ju supersvårt att veta, men jag guidade in henne på en sida på nätet som säljer sjalar och där försökte vi synka ungefär vilka färger jag gillade och inte så jag tror hon väljer bra. Jag har ju redan en rätt rejäl sjalsamling, men sjalar kan man inte ha för mycket av :-).

Jag satt igår och räknade på SGI och blev lite glatt överraskad då det verkar som att jag kommer att få ut några tusen mer än vad jag väntat mig. Sånt gillar vi!

Hoppas alla får en bra fredag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0