Den som väntar.....

Nu går jag otåligt och väntar på att de ska ringa från butiken angående den oakfärgade Mulberryväskan. De sa iofs att det kunde ta ca 2 veckor men jag funderar på att springa in där på lunchen idag och kika, de kanske inte ringer samma sekund levernasen kommer. De skulle bara få in 3 och de går tydligen åt rätt fort så det kanske är läge för att göra det.

Beslutsångest deluxe! Hoppas nån av mina kollegor som har svarta kommer in idag så man kan kika lite noggrannare på en sån. Jag och beslut.... suck......

 

Uppdatering:
kikade in på lunchen och frågade om väskan kommit, nu var det tydligen 2-3 veckors väntan då de haft problem med leveransen. Kan iofs kika på den i en butik i Lund kanske men då måste man ju ta sig dit också......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0