Trist lunch!

Tyvärr gick latheten före visheten idag när det gällde lunchen. Jag sprang bara ner på Forum här i huset och handlade, vilket jag nästan alltid ångrar, men det är ju SÅ nära. Thaibuffé är det de serverar och allt smakar ganska trist. Kokosmjölkgrytorna smakar som att de inte har någon kokosmjölk alls i sig utan bara utspätt. Köttet i biffwoken var segt som en sula och ja så kan man hålla på. Det kostade bara 60 kr dock och då kan man äta hur mkt man vill, men det vill man ju inte pga smaken. Jag noterar för mig själv att inte äta där igen, OAVSETT HUR LAT JAG ÄR!

Nu har jag iaf fått energi inför eftermiddagen vilket är huvudsyftet med lunchen, får ha något godare till middag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0