Söndag - uppe med tuppen!

Vaknade vid sju och hade svårt att somna igen så idag blev en väldigt tidig dag. Idag har vi inga planer, jag har några små ärenden jag skulle behöva göra men det är inget akut så kommer något bättre upp på agendan så är det helt ok. Vädret idag är supertrist så det är inte så mysigt att gå ut på en promenad. Både torsdag och fredag var det riktigt vårväder med sol och varmt ute, sen när helgen kommer och man är ledig så blir det mulet och trist.

Filip vaknade också vid sju, hann få en snabb slängpuss i hallen av honom innan han bänkade sig framför Barnkanalen. Själv funderar jag på att passa på att se Desperate Housewives, jag har laddat hem hela säsong 5 så långt de kommit i USA och försöker klämma in att se avsnitt så fort jag får chansen.

Ha en fin söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0