Söndag - schlööö!

Igår kväll hade vi några vänner över och kikade melodifestival, det var ju en rysare i slutet av röstningen, jag hade glömt bort Alcazaars bidrag och när jag hade hört alla låtar var det min absoluta favvis. Tyvärr vann de ju inte, men vem vet, kanske det blir bra att skicka det där operabidraget till Moskva. Tiden får utvisa.

Idag har vi haft en väldigt slö och skön dag, vi sov ut, åt frukost och sen tog vi en promenad med svågern och hans sambo till Espresso house och fikade lite. Sen skildes vi åt och de gick hemåt, vi tog oss till Hansacompagniet för jag skulle hitta strumpor, men jag hittade inga som var helt rätt, istället blev det lite te, mitt gröna var helt slut så det behövdes fyllas på. Vi spelade förresten backgammon idag, det var jättelängesen sist och vi fick googla för att komma ihåg grunduppställningen. Men sen kom vi in i det snabbt. Älsklingen fick såklart spö av mig ;-). Nu har Filip precis somnat och det är skönt att han kom till ro snabbt, så får vi chansen att se en film ikväll. Imorgon är det Älmhult som gäller så det blir ingen sen kväll ikväll. Ska försöka få ihop morgondagens klädsel redan idag så man slipper springa runt och joxa med det halv sex på morgonen (jag är ingen morgonmänniska och den tiden på dygnet vill jag helst slippa tänka).

Till veckan finns det lite olika saker på agendan, bland annat invigningen av Entre (Malmös nya stora shoppingcenter) som jag ser fram emot väldigt mycket. Det är på torsdag och vi ska dit direkt efter jobbet. De har ju food court så vi ska prova hur maten är där. På tisdag har vi både ultraljud på förmiddagen och sen ska jag till barnmorskan på eftermiddagen.

Ha en underbar måndag om jag inte lyckas få in något inlägg under morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0