Shoppingrunda!

Idag tog jag mig till stan med Filip, det var en kollega som undrade om jag ville luncha och lunch måste man ju ha. Filip har inte varit särskilt sjuk idag heller så det var bara bra med lite frisk luft. Det blev "Vår tids mat" och som vanligt var det supergott. Sen tog vi en liten extratur in till stan, min kollega skulle till HM och jag var inte svårövertalad, då jag ville spana in sjalar. Den rosaleopardmönstrade var precis så fin som jag föreställt mig så nu är jag stolt ägare av en sån, dessutom köpte jag ett armband som jag tror blir jättefint till lite solbrun hy längre fram i sommar.

MEN det största inköpet av dem alla var en skinnjacka (sån som alla affärer har just nu) i kortare modell från MQ. Jag hade ju 400 i bonuspresentkort + att guldmedlemmar får 10 % just nu på allt så 1800 kr förvandlades snabbt till 1215 kr vilket jag tyckte var jättebra. Nu hänger den här hemma och jag ska prova in den lite, men det lutar åt att det är en keeper. Jag har sneglat på många såna, bland annat på Zara, Oasis och H&M men inte hittat någon som varit helt rätt innan. Nedan finns en bild på både jacka + scarf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =) ville bara önska dig en UNDERBAR lördag ! =)

2009-03-14 @ 10:55:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0