Schlöösurfande och donande!

Efter att ha stökat runt i vardagsrummet halva kvällen så börjar jag känna mig relativt trött. Imorgon är det ju ingen supertidig morgon tack och lov så det ska bli skönt att slippa gå upp halv sex. Har surfat runt och läst lite bloggar och kikat lite på skor, så många fina vår och sommarskor som börjar kika fram. Men jag ska vänta lite till, har ju en massa ballerina sen förra året, däremot ett par gladiatorsandaler hade inte suttit fel. Hittade ett par från Wildflower som var superfina, men man får väl sondera terrängen lite till innan man slår till på ett par.

Nä, nu börjar det bli dags att sova känner jag, sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emil

Sv: Det var ett mycket bra tips faktiskt. För jag gick faktiskt upp och kollade datorn en snabbis och gick och kissade. Sedan la jag mig och somnade efter kanske tre min ;b

2009-03-11 @ 00:22:46
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: nattvinge

Åh, vårskor... fast jag vägrar gladiatorsandaler. Snyggt på andra, men inget för mig :-) Kram

2009-03-11 @ 08:23:05
URL: http://nattvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0