Onsdag - sjuk men det finns hopp!

Idag har jag fortfarande ont i min hals, men jag känner att det går i rätt riktning. Imorgon skulle potentiellt kunna bli den dagen då jag känner mig någorlunda frisk igen. Idag är Filip också hemma från dagis, han hade drygt 38 graders feber igår kväll så det fanns inget annat val. Idag har han dock varit hur pigg som helst och tempade bara 37 så han är i princip bra nu. Hosta återstår men det är ju inte så ovanligt på småttingar. Vi har helt slut alvedon så alternativet är att jag tar mig till apoteket och handlar eller härdar ut och nu när jag varit vaken en stund så känns det som att jag klarar mig utan dem idag faktiskt.

I eftermiddag vid halv två landar syrran och hennes kille och deras son på 9 månader (eller rättare sagt blir han det på söndag faktiskt). Så kul det ska bli, och bara jag blir bättre så har vi massa planer för bland annat shopping. Vi ska också försöka se lite turistprylar såklart, sist syrran var här var tre år sen och då hade hon inte ens träffat sin nuvarande kille så för honom är det första besöket hos oss (vet inte om han varit i Malmö förut heller). Syrran har inte fått se Turning Torso tex så det stod på hennes önskelista.

Ha en bra onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0