Onsdag - på gång igen!

Igår var jag helt ur fokus och hade total bloggtorka. Jag var seg i huvudet och hade ont i halsen dessutom men det känns mkt bättre idag. Idag är vädret helt underbart, sol och varmt och skönt ute, inte som igår när man blåste bort om man vågade sig ut. Jag har bestämt mig för att inte behålla min skinnjacka, det var inte helt rätt modell och ett sånt investeringsplagg som man ska ha några år framåt måste kännas helt rätt. Jag har provat in den lite nu med olika saker till och känner att jag måste leta lite mer innan jag hittar "den rätta". Igår lyckades jag klämma in både ultraljud och barnmorskebesök på samma dag vilket var praktiskt. Allt såg bra ut och nu vet vi könet på den lilla rackaren. Mitt blodvärde som jag var helt säker hade falllit enormt mkt hade bara gått ner från 121 till 119 så det var toppen, inget järntablett-tvång än iaf. Jag har ju såna hemma men har inte orkat ta dem så ofta då jag inte mått tiptop när jag ätit dem. Nu kan jag med gott samvete fortsätta ta dem lite när andan faller på vilket känns skönt. Dags att få i sig lite te nu, min hals behöver lite vätska.

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0