Onsdag - halfway there!

Idag har jag haft en superstressig morgon, vilket inte underlättades av klädvalsångest. Därav ingen "stil för dagen" bild då jag inte hade tid att pyssla med sånt i morse (hann med nöd och näppe torka håret ens). Men dagens klädsel utgörs av jeansleggings från Vero Moda, linne från HM Mama och svart skjorttunika. Accessoarer är halsband och klocka. Less is more!

Idag har jag haft en del att göra på förmiddagen, därav att mitt första inlägg kommer väldigt sent in på dagen. Men det blir säkerligen fler om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer
Postat av: miss linde

Hej =) vill tipsa om underbara illustrations tapeter inne hos mig, ha en underbar dag du=)

2009-03-11 @ 11:22:56
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0