Måndag - ONT i halsen!

Nu har min halsont återvänt i ännu starkare tappning, när jag vaknade för en halvtimme sen så hade jag så ont så jag vet inte vad jag ska göra. Svullen och jäklig är jag också. Så jag messade min kollega och sa att jag blir hemma idag. Men det känns onödigt att gå till vårdcentralen för jag har ju inte feber eller så, får väl ringa dem när de öppnar och höra vad de tycker. Men iaf, det är SYND om mej.....

Som tur är har jag ett par avsnitt av Desperate Housewives att titta på under dagen även om jag helst inte vill göra något just nu pga min jäkliga hals.

Ha en bra måndag på er iaf!

Kommentarer
Postat av: linda

Hur gick det när du var hos läkaren vad sa dom? Inte alls roligt när man har så ont i halsen. kram

2009-03-23 @ 16:53:04
URL: http://liindda.blogg.se/
Postat av: Maria

Det gick bra på så sätt att jag inte hade halsfluss, men ONT gör det ju iofs ändå. Men idag är det bättre iaf, även om det är långt ifrån bra. Kram

2009-03-24 @ 08:20:16
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0