Måndag - brunchdag!

Idag åker syrran och co hem och vi tänkte att varför ska man inte kunna bruncha på en vanlig måndag? Vi tog oss därför till Cafe Element runt hörnet. De har supergoda räkmackor och dessutom har de pannkakor så att även barnen får det de gillar mest. Vi satt och jäste bort nån timme där innan jag och Filip gick hemåt, jag frös för mkt för att klara av en promenad till Panduro Hobby och Apotetet, så de andra gick dit själva. Jag har frisörtid i eftermiddag så det blir Alex som kör till flyget, idag ska jag bara färga håret, klippte mig gjorde jag för nån månad sen. Jag är ganska säker på vilka färger jag ska ha, så får vi se om det blir så eller om frisören har några bättre förslag.

Har invigt min nya väska idag, SÅ perfekt den är! Lagom stor och inte alls jobbig att släpa runt på, ett riktigt bra inköp. Dessutom luktar den så gott av skinn :-). Får se om jag hinner ta nån dagens bild idag, ska verkligen försöka.

Ha en fin måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0