Lördag - skön dag!

Idag har vi haft toppenväder, när vi åkte till simmet vid 12-tiden lyste solen och tempen visade 10 grader plus! Vår i luften kan man lugnt säga. Simmet var jättekul som vanligt och sen käkade vi och handlade lite godis i Limhamn (de har en riktigt bra godisaffär där). Vi ska ju ha lite melodifestivalkväll hemma idag så vi måste ju ha lite att tugga på. Nu ska vi ta det lugnt en stund, gästerna kommer först vid 18-tiden så det är ett tag kvar, men det är helt ok då Filip hinner sova förhoppningsvis. Imorgon har älsklingen planerat att åka och fiska på eftermiddagen, det ska vara toppenväder då, så jag får se vad jag och Filip ska hitta på. Nu kom min älskling hem så jag ska se hur det gått för honom att handla och fixa. Ha en toppenlördag på er!

Förresten, vem tycker ni ska vinna melodifestivalen? (jag håller nog på Agnes när jag tänker efter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0