Hemma igen!

Idag har jag och syrran haft shoppingdag i stan. Vi gick runt ett tag och satt och långfikade och snackade, sen shoppade vi vidare. Hittade det jag tänkt mig, inget extravagant utan mest nödvändigheter (mascara, hårgoja och lite annat). Dock hittade jag ett jättefint pussel åt Filip i en barnaffär vi var inne i så det slog jag till på. Tyckte jag var riktigt duktig faktiskt. Nu är killarna iväg och hämtar lite torskdrag inför sin fisketur imorgon bitti. De har också haft några turer till olika fiskeaffärer i stan för att skaffa "förnödenheter". Imorgon har jag och syrran tänkt ta barnen med oss och åka och bada, hoppas att jag är helt bra tills dess. Bussen till simhallen går precis utanför dörren här där vi bor så det är helt perfekt för oss att ta oss dit utan bil nu när killarna behöver den.

Nu ser jag precis att det SNÖAR?!? ute. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0