Hemma idag

Filip vaknade med en rejäl hosta idag så det blir inget dagis för honom idag. Han verkar inte ha feber men lät ganska rosslig i rören. Snart kommer dessutom vår hyresvärd hit och kikar inför vår badrumsrenovering. Han ska även titta på parketten i vardagsrummet. Hoppas på att renoveringen kan dra igång snart. Vi funderar på att fråga om möjligheten att byta badkaret mot dusch, på så sätt skulle vi även få in tvättmaskin med torktumlare ovanpå därinne, men vi får se. Jag är lite kluven, jag vill ha både och :-D. Nu ska jag gå och mysa med Filip litegrann, men försöker skriva lite senare när han vilar.


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Stackars liten, hoppas han slipper feber och blir frisk snabbt. Vårförkylningar är jäkliga att bli av med... Kramar till er båda

2009-03-03 @ 09:54:44
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas också han slipper det, har tempat honom och han har ingen feber, hostan brukar visa sig ibland efter förkylningar (var jättelänge sen sist nu) och låter mest illa, sen brukar det gå över fort så jag hoppas på det. Kram

2009-03-03 @ 13:43:44
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0