Fredag - lots to do!

Sent inlägg blir det idag, hade både dagislämning (ingen morgonbild på dagens stil) och dessutom har jag drunknat i jobb hela morgonen. Nu tog jag en mikropaus och bloggar lite iaf. Ikväll har vi invigning av vårt ombyggda kontor och det blir lite mat ohc mingel, ska bli väldigt trevligt.

Igår var vi på invigningen av Entre (nya köpcentret i Malmö) och det var MYCKET folk kan man ju lugnt säga. Vi mötte upp svågern och hans tjej och gick runt, men kiillarna gav upp ganska snabbt efter att vi ätit, så vi tjejer fick gå runt själva. Det var dock rätt skönt att slippa dra runt Filip därinne då det var så mkt folk. Det fanns en drös med roliga butiker, men många led av barnsjukdomar (kortläsare osm inte fungerade, juicebaren hade slut på is osv). Det värsta var nog den italienska restaurangen på food courten. Jag är gravid, jag är INTE minsta kräsen angående mat, men det var nog fan den värsta måltiden jag fått serverat i mitt liv. Jag orkade inte ens klaga, för pengarna tilbaka var ju ett givet faktum i detta fallet, men med så mkt folk däruppe lät jag det bero. Pastan kanske var någon italiensk specialitet (lufttorkad pasta?) då den var som gummi ikonsistensen. Gorgonzolasåsen som skulle vara till var ju inte ens en sås utan bara fragment av gorgonzola som fanns lite här och där på pastan. Kommer att dröja innan de får några pengar av mig igen.

Men i övrigt var det trevligt, kul att se ett fräscht köpcentrum och lite nya butiker i Malmö. Nu ska jag bara räkna ner några månader till innan man kan återgå till att shoppa i normala butiker igen :-).

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0