Fredag - hemma

Idag är jag hemma, Filip blev hemskickad från dagis igår. Anledningen? Den extremt höga febern 37,9 grader. Jag vet inte, han var pigg när han kom hem och har inga andra symtom och senare på kvällen hade han bara 36,9 samt 37,0 så jag vet ärligt talat inte om han var särskilt sjuk. Men vi håller honom hemma idag iaf. Ska tempa honom och se hur det blir idag. Jag har lite veckorapporter och statistik att skicka in så jag måste fixa undan det så därför passar jag på att gå upp tidigt iaf. Men jag däckade ju vid 22-tiden igår så jag har sovit ganska länge.

Nu har jag gått in i vecka 19, tänkte på det häromdagen att det går så jäkla fort ändå. Snart halvvägs, och nästa vecka blir det ultraljud igen. Spännande. Magen börjar nu vara synlig även för dem som inte vetat om det, men det roliga var att senast i veckan så var det en på jobbet som fick reda på att jag var gravid och blev helt förvånad. Uppenbarligen har jag lyckats dölja det väl, även om jag inte gått i tältkreationer utan ändå haft hyfsat figurnära kläder. Dags att jobba vidare snart, ska bara fixa en stil för dagen bild också :-).

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha sant :) vad ska du göra idag då :D

2009-03-13 @ 08:34:15
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0