Är du en Shopoholic?

Här kan du hitta ett test som avslöjar om du är en Shopoholic eller inte. Som tack för att man gör testet får man en E-bok som är skriven av killen från Grannfejden på TV3.

Jag funderade på om jag kunde vara i farozonen då jag shoppar rätt regelbundet, men jag fick tack och lov svaret att jag troligen inte är Shopoholic. Jag har inget tvångsmässigt i mitt shoppande iofs, utan köper saker som passar min ekonomi och sånt jag behöver. Jag använder också det jag köper, att hänga det oanvänt i garderoben har inte hänt så ofta för mig.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Jag fick 5 poäng... av 51, så jag gissar att jag inte direkt ligger i riskzonen :-D

2009-03-06 @ 08:22:06
URL: http://nattvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0