Torsdag!

Idag är det grått och mulet ute men ändå hyfsat varmt (16 grader). Jag börjar planera lite för vår norrlandsresa nu, mkt man måste kånka med sig. Jag kommer ju att stanna någon dag med min syster innan vi åker vidare, våra grabbar drar vidare på fisketur dagen efter vi kommer fram till dem. Ska bli skönt att få komma iväg och få lite miljöombyte, jag är ganska trött för närvarande så det kommer nog att bli bra att få komma ut och aktivera sig lite.

Igår gjorde Alex middag, spaghetti och köttfärssås och det var supergott, därefter cyklade vi iväg till Entré och mötte upp hans bror med sambo, som skulle fixa lite prylar åt oss inför resan (cigguttagsgrej med USB uttag, samt grenkontakt för cigguttag). Vi ska även ha en FM-sändare men det ska han kolla upp åt oss så att vi får en bra sån, finns tydligen lite olika kvalitet på dem och man vill ju ha bra ljud när man väl köper en. Sen gick vi även runt i lite andra butiker och jag hittade ett linne på MQ, jättelångt och perfekt för växande mage. Sen blev det avslutning med en fika på Waynes, hur trevligt som helst.

Idag jobbar jag hemifrån, har suttit och jobbat lite på överlämningen till min kollega, det ska skrivas ner kontaktpersoner och lite annat som han kan ha nytta av. Idag är jag i v 32 och det känns som att veckorna bara rasslar iväg, vilket jag är otroligt glad för, just nu vill jag bara snabbspola fram till 12 augusti och slippa denna stora bökiga mage som är ivägen hela tiden :-). Jag är verkligen ingen person som njuter av att vara gravid, det är bara något man får acceptera för att få söta små bebbar.....

Hoppas ni alla får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Varning för FM-sändare... Vi testade två på Kjelle; första funkade inte alls, men den andra var hyfsad trots brus.



Dessutom undrar jag om det var vårt val av musik som gjorde att en ~40årig man med 7-åring i bilen fick frispel och gav oss fingret strax utanför Sthlm, för vi körde ohyggligt lugnt och fridsamt... den sändaren kanske nådde hans bil?



Nu är det ju rejäl nedräkning! Spännande!

/Kram V

2009-06-11 @ 13:43:46
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Japp vi har redan fått den inputen från svågern, att FM-sändare tydligen är ganska crappy ibland, därav att han ska kolla läget först med nån som provat MÅNGA :-D. Får se vilken det blir han rekommenderar till slut. Kram

2009-06-11 @ 14:00:40
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0