Tisdag!

Idag hade jag och Filip en ganska mysig morgon, gott om tid och vi hann sitta och mysa i soffan en stund innan vi skulle till dagis. Jag är fortfarande rätt trött och seg, gick och la mig runt 23 igår så det är väl iofs mitt eget fel. Vi försöker hålla en lugn vecka utan allt för mycket planer, eftersom helgen är rätt fullspäckad. Idag har jag iaf haft en liten runda på stan på lunchen, fixat lite apoteksgrejer samt fyndat armband. Var ganska oinspirerad när jag gick runt så det var ett under att jag kom till skott med armbandet. Nu är det snart bara 7 arbetsdagar kvar och jag räknar verkligen ner. En positiv sak var att mitt slutskattebesked kom idag, jag hade 14 kr i restskatt att betala, älsklingen får tillbaka pengar. Ikväll har vi tvättid, risken är att det är sista chansen innan vi åker nästa vecka, vilket inte känns helt bra. Men vi får se om vi kan klämma in oss i tvättstugan nån kväll nästa vecka kanske och paniktvätta nån maskin i värsta fall. På nåt sätt löser det sig säkert. Nu ska jag jobba vidare mina sista timmar för dagen, hoppas ni får en fortsatt bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: linda

ja det är inte roligt när man inte får tid i tvättstugan när man behöver men det är sånt man får ta.. skönt att slippa det bara för vår egen del

2009-06-09 @ 18:15:15
URL: http://liindda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0