Tisdag - snart ledig!

Nu känns det verkligen som att det är en liten nätt nedförsbacke resten av veckan jag har kvar. Igår var min sista dag i Älmhult och det var trevligt, åt lunch med mina kollegor och mailade + sprang runt till folk och sa hejdå. Idag jobbar jag hemifrån då jag ska till barnmorskan på eftermiddagen och det är enklare att ta sig till henne med buss härifrån än från jobbet. Imorgon är vanlig full dag men på torsdag har jag sett till att jag jobbar in lite tid så jag kan sluta vid lunch. Så resten av veckan känns som en promenad i parken. Jag avslutar mest alla lösa trådar som finns, har redan gjort överlämning till min kollega så det återstår inte mkt där heller. Det är så skönt att kunna ta det lite lugnt sista veckan.

Kvällarna är dock inte så lugna då Alex har ledningsgruppsmöte både idag och imorgon, idag skulle de tydligen jobba SENT så det innebär nog rätt sent kan jag misstänka. Imorgon ska vi få hjälp att fixa med eluttag till vårt badrum av en kompis, hoppas på att allt går enligt planerna, vore superskönt att få tvättmaskin.

Vädret idag är helt ok faktiskt, ser soligt ut just nu men lite moln på himlen gör att det nog kommer att växla lite. Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0